Irene-en-Eline.reismee.nl

Laatste avond maal

Hallo allemaal!

Dit is het laatste berichtje wat we sturen vanuit Laos, snik snik..

Afgelopen week zijn we begonnen met onze chill week, en we zijn begonnen met net Eco Park. De rit erheen was hels, maar de rust was groot. De terugweg ging beter, want we vroegen aan Lao mensen of ze ons door de blubber wilden rijden.

Vrijdag gingen we film kijken over hoe Max en zijn bende naar Luang Prabang is wezen fietsen een paar maanden geleden, wat uitliep op een studenten avond voor oude lullen.

Maandag hadden we harsdag, zeer pijnlijk, maar het resultaat is groots. 's Avonds ons laatste avond dinner met Max gehad.

En de dag erna, was Irene natuurlijk jarig. Lekker ontbeten en 's avonds een verjaardags/afscheids dinner met de mensen die we aardig vonden.

Gister massage dag gehad, Eline heeft haar fiets verkocht, en Irene's fiets is ingepakt en klaar om mee te nemen. En 's avonds hebben we ons laatste avondmaal gehad met een paar mensen van de avond ervoor.

Nu zijn we druk bezig onze spullen in te pakken, want vanavond gaan we met de nachttrein naar Bangkok toe.

Dus.....

Groetjes,

Eline en Irene, nu nog in Laos...