Irene-en-Eline.reismee.nl

Salsa-party

Hallo volk!

Daar zijn we weer, nog maar even, en dan zijn we weer in Nederland! Gaat echt hard!

Afgelopen tijd hebben we natuurlijk niet stil gezeten, naast heel hard werken aan ons project hebben we nog wat culturele en leuke dingen gedaan: we hebben de monumenten-toer gedaan door Vientiane (beter laat dan nooit), getennist, gesalsat, bij een Lao-familie gegeten, en een paar dagen later heeft Irene daar Lao-food leren koken, we hebben ons afscheidsetentje bij het NRC gehad. En gister avond hebben we een fantastische salsa-party gehad! Het was erg gezellig, hoop mensen, genoeg voedsel, en erg blij dat we de volgende dag een meh-ban hebben om de rotzooi op te ruimen!!

Voor komende week hebben we bedacht: vanaf woensdag vakantie!!!! Een paar tripjes geplant, Irene's verjaardag is natuurlijk ook nog en ons mentaal voorbereiden op het terug gaan naar huis.

Bekijk de foto's, want die zijn dit keer leuker dan het praatje!!

Kus,

Irene en Eline

jeannette

irene.
als eerste een gezellige verjaardag dit jaar een rijste taart? met kaarsjes?
ook namens de katten.ze worden dagelijks gevoed,gelucht en geknuffeld,sinds gisteren hun borstel gevonden ,ze worden nu dagelijks geborsteld,wat een haren komen er dan af.
ik heb de vensterbank ontruimd,nadat ze een glas er af hadden gegooid,de scherven lagen tot in de keuken. zover ik kon zien weren hun pootjes niet beschadigd.verder veel groetjes van jan en van mij.

j.jongkoen@upcmail.nl

Hoi Meiden,

Wat heb ik genoten van jullie foto`s en belevenissen, Irene nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik hoop dat jullie een hele goede terugreis mogen hebben en dat jullie weer gauw gewent zijn in Nederland.

Liefs José