Irene-en-Eline.reismee.nl

Vietnam: we zijn er klaar voor!!!

Ja hoor Coby's!!!

Het is zo ver, wij zijn er helemaal klaar voor!!! Onze vakantie richting Vietnam!!!! Morgen is het zover!!

Na hard gewerkt te hebben aan ons project, kunnen we vanaf morgen half 12 eindelijk rusten!!! Tickets hebben we, visum ook, nu alleen nog onze 100 kilo bagage het vliegveld in zien te krijgen! Maar we denken dat dat geen probleem gaat worden.

En we zijn ook weer terug verhuis van Max, nu zijn we weer van die rare Deense Dog af (en ook van zijn gekwijl). En verder, zoals genoemd, hard gewerkt, lekker gegeten en onze wekelijkse massage gehaald.

Dus nu is het echt tijd, wij zeggen gegroet!!! En dan vertellen onze prachtige verhalen weer als we terug zijn (12 juli)!

Gegroet vanuit nu nog Laos, morgen Vietnam,

Irene en Eline

Martine

Nice! Have fun!

Mam

Geniet ervan meisjes! veel plezier!!

pappa

Heel veel plezier, geniet er van ben benieuwd naar nieuwe foto"s.

liefs en een dikke kus voor jullie [ ben trots op jullie]
en eigenlijk ook stik jaloers.

Sylvia

Geniet er van Dames jullie hebben het verdient!!!!!!!!

jeannette

hallo dames jullie berichten gelezen onze vakantie in zwitserland is goed verlopen.3maal op 3000meter in de sneeuw gestaan verder goed weer gehad we zaten in de kanton wallis niet ver van de zwitserse/italiaanse grens de foto,s zie je wel eens fijne vakantie en daarna niet te hard werken.

Gerrie

Tjonge, wat vliegt t!
Begrijp ik t goed, over een week alweer terug?
Nog ff heeeeeel hard genieten dus!!!
X

jeannette

als ik het goed lees zit jullie vakantie in vietnam erop.ik ben benieuwd naar de foto,s.ik zelf heb alweer een week gewerkt.de vakantie foto,s zijn t.n.t. goed gelukt.
p.s. hoeveel poezen mag je meenemen?,

Sergio

waar zijn de foto's ? :)