Irene-en-Eline.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Irene en Eline

Reacties

Reacties

Moeders

Nou, ik sta op je mailinglist hoor! Ik ben heel benieuwd naar je avonturen.

wateren@zonnet.nl

irene via deze weg zal ik je op de hoogte houden van alle ontwikkelingen in de famile .
tim snapt ook net als jan nooit hoe het zit met familie verbanden .jeannette

coby's

wij gaan ook lekker mee lezen als tim op de laptop zit!!!
prrrtjess Jack en Nero

Sylvia van der Wateren

Hoi Irene

Een hele fijne en leerzametijd in Laos maar vergeet niet met volle teugen te genieten.
Ik hoop dat je veel kunt betekenen voor de mensen daar.
Liefs en goede reis uit Grootebroek.
Namens ons Sylvia

Sylvia van der Wateren

Hoi Irene en Eline

Nog even een kleine toevoeging, daar in zuid -oost Azie noemen ze het de Amerikaanse oorlog en niet zo als wij de vietnam oorlog
Want in hun optiek viel Amerika Vietnam binnen en dat is ook zo.
Doe er jullie voordeel mee.

groetjes Sylvia

stefan

Heee dames..!
Heeel veel plezier de komende weken..
Ik ga jullie verhaaltjes zeker volgen... Pas op voor die AID's en maak maar lekker veel foto's!1
Groetjes van Kathman-dude
Stefan

Valeska

Dag Poes,

De lasagna is gezakt hihi... Onwijs veel fun en geniet ervan. We lezen lekker mee (tussen het voederen en geschreeuw van de nieuwe familie aanwist). We houden je op de hoogte. Dikke zoen Valeska en Herman

gerrie

Hé das snel....nu al weg!

Veel plezier en geniet ervan!
X uit de Vermeerlaan

wodka-appelsap

Nou ik sta ook op de mailinglist!

Marcel Fennis

Hai nicht... ik zal jullie verslag in de gaten houden hoor.

Veel plezier daar! Geniet ervan... groetjes!

Alice

Lieve Irene, voor nu een heel goede reis en ik blijf je volgen. Geniet van alle indrukken!!!!!!

jeannette

hallo irene en reisgenoot.
we hebben net de foto,s en verhaal gelezen.
joop is geopereerd gaat nog niet zo lekker.
valeska en herman hebben voor een sectio gekozen,
ze wordt a.s.vrijdag op de o.k. planning gezet.
baby ligt weer met twee beentjes om hoog.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!