Irene-en-Eline.reismee.nl

Fiets gestolen

Zijn we helemaal vergeten te vertellen: Irene's fiets is gestolen afgelopen donderdag avond! Jawel, die mooie gele! En ja, ze had hem op slot gezet, om een paal.

Vrijdag aangifte gedaan bij de politie, waarbij we gelukkig Nui mee hadden, als vertaalster en getuige. Anders waren we er echt niet uitgekomen! En de verzekering gebeld natuurlijk, want die mogen wel gaan betalen voor een nieuwe fiets!

Maar gelukkig, had Nui Irene's fiets weer gevonden zaterdag. De buurman van Nui had de fiets gestolen (dus slot doorgeknipt), en gedacht dat hij hem een paar dagen later wel weer buiten kon zetten (voor eigen gebruik), want die gekke toerist zou nu toch niet meer terugkomen. Niet wetend dat Nui een vriendin is, en dus die fiets weer teruggeclaimt heeft. Een hoop jeeej's voor Nui!!! En ook voor de verzekering, want die was al bezig met geld over te maken!

Dus geen zorgen allemaal: wij kunnen weer rustig verder fietsen op onze mooie fietsjes, maar nu wel met een groter slot!!