Irene-en-Eline.reismee.nl

Bouddha park

Beste luitjes,

Alles gaat goed hier. We hebben weer een bewegelijke week achter de rug. Druk geweest met COPE helaas nog geen operatie gezien. En we hebben meegemaakt hoe het hier gaat in de cultuur met dingen te regelen.

Met sticky B. gaat alles goed we denken dat als hij groot is erg dik wordt.

Eerst hebben we dinsdag een lekkere verkoeling genomen in het zwembad en nog even in de sauna geweest. Alle Lao vrouwen smeren zich in de sauna in met scrub en melk om maar wit te blijven (dat wordt hier als mooi ervaren).

Vrijdag hebben we lekker mosselen gegeten in een belgisch tentje errug lekker

Tongue out
. Daarna zijn we overheerlijke cocktails gaan drinken met Nuie en op terugweg nog even gestopt bij de plaatselijke gay-bar voor een doorzakkertje. Het was erg druk met leuke optredens van de travo's.

Zaterdag zijn we met het plaatselijk openbaar vervoer (de meest gammele bus ooit) naar het bouddha park geweest. We konden lekker touristje spelen. Het was erg indrukwekkend, intressant en mooi om te zien. Bij het bouddhapark hebben we lekkere kippensoep gegeten, we dachten eerst dat ze ons aan het uitlachen waren, maar we hebben het mooi wel op de juiste mannier gegeten hebben.

Na terug komst hebben we scooter rijles gereden. (veilig??... laos pas maar op). 's avonds hebben we lekker in het hutje getoeft met onze beste vriend de 5 liter rode wijn.

Zondag zijn we na onze roes te hebben uitgeslapen naar de spa gegaan (op de scooter). Overheerlijke massage's gehad. Daarna zijn we lekker film gaan kijken.

Deze week zijn we weer hard bezig voor ons project, en de dagelijkse routine van rust en tennisles etc.

We hopen dat het bij jullie ook allemaal zo leuk gaat??

Veel liefs en groetjes van

Eline en Irene

Sylvia

Hoi Meiden

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben, lijkt me een hele ervaring om daar een operatie bij te wonen.
Hier gaat het zo zijn gangetje.
Met Joop gaat het nu goed ik zal je de details besparen.
Geef Sticky B een knuffel en de honden een poot van Saartje.

jeannette

ik wil ook zo,n baan.na mijn pensioenering misschien?.
vanmorgen bij valeska koffie gedronken.
siem past nu in zijn vel.
alles verder oke,ik ga vanmiddag schoppen.
groetjes van jan en jeannette

annelies

gaaf hoor!!!!!!!

passen jullie op dat die huid van jullie er niet afgepoetst wordt...zitten wel steeds heerlijk in het badhuis begrijp ik. mooie foto's van het park
knuffel van ons allemaal uit B'veld