Irene-en-Eline.reismee.nl

Sticky B

Hallo allemaal!

Wij hadden afgelopen week een drukke week met COPE. Moesten aardig veel doen, zo veel zelfs, dat we ook onze hele zaterdag eraan besteed hebben!

Woensdag, nadat Irene getennist had, kwam Max aanrennen. Want er was een hond in nood. Er liep een uitgemergelde hond (waarschijnlijk voor de pan) met een ketting los door de straten hiero. Max en Irene begonnen de reddingspoging, die helaas mislukt was. Het hondje was te bang om in de buurt te komen, en anders waren we bang gebeten te worden. Dus helaas, hopelijk overleefd het hondje het, maar we vrezen het ergste...

Donderdag zijn we nog even wat in de stad wezen drinken met Max en een vriend en een vriendin van hem. Was erg gezellig, op de ramptoerist na. Deze meneer begon met het ijs te te gooien door de hele zaak.

Zaterdag avond hebben we samen met Max en een Sri Lanka's stel gegeten. We waren uiteten geweest in de Lao Garden, we hebben erg lekker en ook erg veel gegeten!

Zondag was echt onze activiteiten dag! Want toen Irene de honden ging uitlaten, was er inene een klein poezebeestje wat 4 honden van zich af aan het slaan was. Irene had de honden mee naar huis genomen, en ging nog even een kijkje nemen bij het kleine katje. Deze bleek geen baasje te hebben. Dus toen Max zei dat het oke was, hebben we dit katje in huis gehaalt.

Daarna zijn we wezen zwemmen, samen met een heerlijke traditionele Lao massage. Was een zeer goede middag besteed.

Toen wij weer terug kwamen, was het katje kwijt. Na wat zoekpogingen, nog steeds geen katje gevonden.

Gelukkig, na een tip van een collega, heeft Irene het katje vanmiddag weer kunnen vinden! Jeej voor ons!

Dus we hebben er nu een katje bij, genaamt Sticky B (B voor Buddha, maar aangezien je dat zo niet mag gebruiken. Hebben wij er B van gemaakt, als in Ali B), 2 maanden oud (wij vinden dat ie op 24 maart geboren is), en het is een mannetje. Dus voorlopig, ons enige mannetje in ons leven, die ook bij ons slaapt. We zijn een erg gelukkig gezinnetje nu. Hopelijk de honden straks ook...

Tot het volgende bericht weer!

Groetjes,

Eline en Irene

Sylvia

Hoi Meiden

En mag Sticky B mee naar Nederland of blijft hij daar.
Ja voor onze iedeen is het erg dat ze daar hond eten maar anderelanden andere gewoontes BRRRRRR
Maarja wij eten ook konijn denk maar aan Flapie van Youp van't Hek.
Het ergste wat wij gezien hebben waren apen die dan levend in een opening in het midden van de tafel geschroeft werden met hun koppie schedeldakje er af en smullen van de hersenen Gatver dat was in vietnam.

Meiden geniet lekker en zie veel

marian

zo te zien hebben jullie nog steeds veel lol samen en nu met zn 3tjes. Wordt er ook nog wat geleerd of gewerkt? Meiden geniet er maar van,
groetjes marian

valeska

hallo meiden en Sticky B...
Herman vraagt of jullie goed opletten bij de lao massage. Hij wil er eentje als jullie weer thuis zijn hihi...

zoen Valeska, Herman en Siem (vanuit zijn hangwiegje)

jeannette

hallo dieren redders.
als er geen werk is in de fysio,dan kunnen jullie altijd nog een asiel beginnen voor vier beennigen,jan wil na herman ook lao massage,dus goed oefenen. veel plezier verder en niet te hard werken

Denise

Hey meiden,

leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Geniet ervan en niet te hard aan school werken hè;) Gewoon lekker vakantie vieren:D

Geef Stickie maar goed te eten, want die kan nog wel wat pondjes gebruiken!!! (wel lief hoor!!)

xxxxies vanuit de vermeerboulevard

José

Hoi meiden,

Wat heerlijk om jullie berichtjes te lezen, wat zullen de honden en katten het jammer vinden als jullie stage erop zit!
Geniet van jullie heerlijke vrije leven,

groet José