Irene-en-Eline.reismee.nl

Rocketfestival?!

Hoi!!

Hier zijn we weer eens! Het gaat goed met ons. Ook met ons project. We krijgen nu een beetje door hoe het daar werkt. Maar taal is nog wel een groot probleem, gelukkig hebben we daar tolken voor!

Voor de rest zijn we deze week een paar keer wezen lunchen, nog op vrijdag geprobeerd uit te gaan. Maar dat was niet gelukt omdat we geen tuctuc konden vinden. Dus toen waren we zaterdag avond maar gegaan. Was gezellig, alleen de stad was erg dood. Kennelijk moet je hier doordeweek gaan.. Heel anders dan in Nederland dus! Maar we hebben wel lekker genoten van onze Mojito en Pink Elephant (cocktails dus).

O, wat we vrijdag ook nog hebben gedaan, we hebben onze eerste tennisles gehad!! Er zit ook nog daadwerkelijk techniek achter, die wij nog niet zo logisch vinden.. Maar daarom moeten wij het nog leren. Het was wel erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar!

Toen zijn we zondag echt op avontuur gegaan. We gingen met Max en Noi naar het Rocketfestival. Na 1,5 uur te hebben gereden (met de auto), geen Rocketfestival... Dus toen maar doorgereden naar het meer Nam Gnum. Wat super mooi was, erg lekker gegeten en ook nog een boottocht genomen. En wat doe je als je op een bootje in een meer zit? Natuurlijk, ZWEMMEN!!

Na een verfrissende duik zijn we weer naar huis reden. En wat kwamen we tegen? Het Rocketfestival in een of ander klein dorpje. Daar moesten we bier delen met iedereen, Eline moest vieze gedroogde vis op een stokje eten (die ze nu nog proeft), en we hebben op z'n Lao gedanst met travestieten en oude vrouwtjes die erg aanhankelijk waren. Jah, zo beleef je nog eens wat!

We konden maar even blijven, want de meh ban zat thuis te wachten (dat vonden Eline en Irene trouwens niet zo erg).

En maandag zijn we weer hard met ons project aan de slag gegaan. En we leven nu weer door naar het volgende weekend met spannende uitjes en feestjes en partijen!

Tot het volgende bericht!

Groetjes,

Eline en Irene

jose

hoi eline en irene
Leuk om te lezen wat jullie daar allemaal doen. Volgens mij hebben jullie het erg naar jullie zin. Geniet er lekker van!Bij ons in de straat zijn ze nieuwe riolering aan het leggen en gelijk meer parkeerplaatsen aanleggen, Hoplijk wordt het mooi, maar nu is het een vreselijke zooi met bergen zand en rommel. Werk ze nog daar of is het alleen maar feesten en leuke dingen doen? Lees het wel weer de volgende keer. Groetjes van de moeder van Resy

Sylvia

Hoi Irene

Zo te lezen vermaken jullie je prima.
Een goede balans tussen werken en vertier is heel goed.
Ja lekker in het weekend het land verkennen is heel leuk en je komt natuurlijk vann alles tegen, juist de onverwachte dingen zijn het leukst.
Geniet er van Sylvia

gerrie

Moet je zover weg voor tennisles??Dat kan je hier in Loosdrecht ook krijgen hoor!!

Geniet ervan!!
X van ons.

marian

hi eline, fijn dat jullie het naar je zin hebben.
leuk dat jullie schrijven wat je meemaakt, zo blijven we op de hoogte. Geniet ervan Groetjes Marian