Irene-en-Eline.reismee.nl

Eerste weekje Laos overleefd

Hallo allemaal!

Daar zijn we weer eens! We hebben de eerste week overleefd :-)

Gister zijn we daadwerkelijk begonnen met onze stage/onderzoek bij COPE. Alleen was het gister een beetje loos, want we waren er wel, maar konden helemaal niets doen! Gelukkig was vandaag veel beter! We hebben meegelopen in de kliniek, doktoren en een paar fysiotherapeuten ontmoet en een schema gemaakt van hoe we alles aan gaan pakken. Het moet helemaal goed gaan komen!

Verder hebben we ook nog even de tourist uitgehangen. We hebben de gouden tempel (Pha That Luang) gezien, daar met monniken gepraat. En ook hebben we de Laotiaanse Arc de Triomphe gezien, ook hier, aan de Champs-Élysées (als je de foto's ziet, begrijp je wat we bedoelen). Hierna hebben we voor 6 dollar pp een voetmassage gehad, dat was erg fijn!!

Ook zijn we al samen uiteten geweest, de tuc tuc reis was een hele ervarig, want onze chauffeur begreep niet waar we heen wilden. Maar het was uiteindelijk toch goed gekomen!

We hebben nog het werk van de tuinman zitten bekijken, want hij had een waterleiding geraakt, altijd grappig om te zien!

Afgelopen zondag gingen we zwemmen. Nadat we een lekke band met de auto hebben gehad konden we lekker afkoelen in het zwembad van 1 van de duurste hotellen van Laos :-)

Ook hebben we ons eerste feestje gehad zaterdag. Was erg leuk! Langs de Mehkong rivier hadden ze een party tent met daaronder eten en drinken. En ook een podium. Nadat het gestormt had (alle mensen gingen in de party tent hangen) kregen we eerst een methal band (was zeer apart, op zo'n rustgevende plek), daarna 1 travestiet, later was hij/zij met zn 4en! En op het laatst nog een rock bandje die erg goed was!

Ja, dat was ons weekje zo ongeveer.

Jullie horen weer snel van ons! Check ook even de foto's op deze, en de andere site!

Groetjes,

Irene en Eline

Martine

Nice! Ik ben jaloers.. Hier is het hard werken momenteel aan de minor en veel les.
Maar vanavond wel een leuke date in het vooruitzicht ;)Jullie hebben het goed getroffen daar.
Have fun en succes met de stage/onderzoek!
Kussies

Mam

En weer hele leuke foto's .. je hebt zowaar met stokjes leren eten. Ik vraag me af wat je daar eet!

Ter gelegenheid waarvan was het feestje? Zo te zien waren er meer europese dan laotiaanse (?) mensen.

Sylvia

Hoi Irene

Ik lees dat jullie lekker opgang komen ja daar gaat het anders dan hier.
Mooie en leuke foto's ja met stokjes eten moet je leren en zo te zien lukt het je aardig.
Joop is weer thuis op 14 Mei mogt ik hem weer op halen, hij is nog geen knip voor zijn neus waard en alles wat hij gegroeid was is er weer af.
Maar ja dat wisten we en nu maar weer opnieuw wat zien te groeien.
Morgen gaan we de hechtingen er uit laten halen dat geeft ook weer wat ruimte.

groetjes uit Grootebroek Sylvia

Coby

Onderkruipsels!!!!! Dat is een godverdommense hamster dat beest, whahahaa, de spuit erin!! Dat ding is het kijken niet waard!! Ben zoooo trots op mijn poezen, vind het zoooo leuk dat jullie daar zitten en ik hier! WHAHAHAHH!! Ik ga erg lekker in dit stervense land, kga jullie nog uitgebreid mailen, maar nu moet ik even op mijn hoofd staan....... ELLENDELINGEN!!!
Tot de volgende knoop!!