Irene-en-Eline.reismee.nl

Meer foto's

Hallo allemaal!

Nog even een klein berichtje. Want we hebben namelijk nog een site, een foto site. Hier zetten we alle andere foto's op. We kunnen op deze site namelijk maar 200 foto's in het totaal erop zetten. Dus als jullie zin hebben om alle foto's te bekijken:

www.picasaweb.google.nl/irene.no34

Veel plezier met de foto's!

Liefs,

Irene en Eline

Moeders

Wat een leuke foto's! En wat een geweldig huis .. lieve hondjes en een ijverig wasvrouwtje?

José

Hoi Irene en reisgenoot, wat een prachtig mooie foto`s. Ik ben reuze benieuwd naar jullie verhalen over het land en jullie stage. Wat logeren jullie in een gezellig huis wonen jullie daar samen (met de honden natuurlijk).Ik kijk uit naar het volgende berichtje. Liefs José

valeska

hoi Irene, of eigenlijk tante Irene vanaf nu hihi..

Ziet er goed uit die foto's. Leuk dat witte t shirt met al die modder spetters erop na een fietstochtje.

Hier vanaf het kraambed ook alles goed. Tim heeft een foto repportage op Hyves gezet van onze nieuwe aanwinst!!! Siem doet het uitstekend, bijna een model baby hihihihi.. Ik rust veel en lees de krant en verder zit ik als een aap de halve dag naar het mannetje te kijken. He geniet verder en ik lees mee.
zoen Valeska