Irene-en-Eline.reismee.nl

15 minuten Bangkok

Hallo allemaal!!

Het eerste goede nieuws: wij zijn daadwerkelijk aangekomen in Laos!!

Onze vlucht ging maandag 4 mei om 20:45 uur, deze hebben we gehaald en we hebben gezellig met zijn drieën (nog net niet op elkaar, zo krap was het) de vlucht overleefd. We hebben eten en drinken gehad, zelfs Rituals doekjes om de handen mee schoon te maken :-)

Toen we in Bangkok aankwamen, was het later dan verwacht. Het was 12:30 uur, en onze volgende vlucht ging om 13:30 uur.. En in die tussentijd wou de gait niet aangesloten worden, moesten we alles uit en inchecken, en ook nog eens door de douane. Drama dus!!

Maar, met een beetje geren (lees: Max met een trolley met 3 koffer, Eline met haar handbagage, en Irene met een koffer en rugtas van 12 kilo!!!!) hebben we alles gehaald! Naja, het vliegtuig wachtte op ons :-) Bangkok was dus heel mooi, die hele 15 minuten dat we er waren!

Aangekomen in Udon Thani, waren onze koffers er niet.. Gelukkig konden we regelen dat ze in Vientainne afgeleverd werden, 's avonds.

Dus wij zonder zware bagage met de taxi naar de grens, een stukje met een andere taxi over de brug en vervolgens met weer een andere taxi naar het huis van Max.

Het is een zeer mooi huis (zie de foto's), en het is hier lekker warm. We hebben al veel mensen ontmoet. En... We hebben fietsen gekocht!! Ook voor deze, zie de foto's!

Maandag beginnen we bij COPE, dan moeten we echt aan t werk..

Verder vermaken we ons hier wel, samen met onze adoptie honden, Thom Jan en Wewe (als de spelling niet klopt, wij spreken het zo uit)

Je hoor weer van ons!

Groetjes en veel liefs van ons

Duco

Ik ben zo trots op jullie. Kan je ook een fiets voor mij mee naar hus nemen>? en dames de fotoos komen in NL niet echt aan....

Duco

Martine

Bikkels! Huis zit er inderdaad erg mooi uit. En Irene's fiets vindt ik echt de bom! Een giant is helemaal mijn merk ;) Heb je je D&G schoenen bij je? Die matchen!
Have fun!
Dikke zoen van jullie nog steeds kreupele wodka-appelsap

Moeders

Wow .. dat ziet er goed uit meisjes! De foto's zijn inmiddels allemaal wel aangekomen hoor. Je pa vindt dat je een vette fiets hebt gekocht!

De webcam is inmiddels geinstalleerd, ik ben hem op jan aan het uitproberen.

Fam. van der Schaft

Leuk om te lezen dat je eerste dagen goed bevallen! Foto's zien er ook erg leuk uit en zo te zien is het een goed te vertoeven huis!!!
Heel veel plezier nog en liefs van ons allemaal

Marieke

Hey chickies!
Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Leuk huisje hebben jullie daar trouwens.
Eline, je hebt toch wel de groetjes enzo doorgekregen van Irene he?
Veel plezier met alles ontdekken deze eerste dagen en alvast succes voor de eerste werkdag!
xxx Marieke (en ook van Carla en Guus)

Stijn en Donna

Fijn dat de vlucht goed is gegaan.
Het huis ziet er ook prima uit! En errug stoere fiets hoor... :p.
Nou succes en zijn benieuwd naar je volgende verhaal.
Liefs, xx
Stijn en Donna

Sylvia

Hoi Irene

Ja dan is het vliegveld van Bangkok groot hé, als je er over moet rennen.
Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
Mooie foto`s zo herkenbaar die huizen zo zie je ze ook bij de gegoede burgers in Maliesie en Vietnam.
Veel succes maandag of moet ik dat jullie toekomstige patienten wensen.
Joop zijn operatie is technisch goed gegaan, maar zijn lijf heeft moeite met opgang komen en dus heeft hij weer een maagsonde gekregen.

groetjes uit Grootebroek Sylvia

bianca

hi irene en eline,

leuk om jullie verhalen te lezen, jullie hebben er een lezer bij!! en die fietsen zijn echt top! demonteren en mee nemen naar nederland zou ik zeggen.... 12 kilo heen en nog meer kilo's terug!! hahaha veel plezier daar! xx

jeannette

hallo irene en eline.

net even bij valeska geweest,knapt op .siem is een copy van valeska hij weegt 5pond.huilt als hij in bad moet en laat geregeld zich horen,drinkt goedmoet nog opgang komen.joop is ook weer thuis.v.g.b.jeannette

Anja

Heej Irene (en Eline),

Nou zo te zien vermaken jullie je daar wel he?! Ik heb net even alle schade ingehaald en alles doorgelezen wat jullie hebben geschreven (a) en de zeer nicy pictures bekeken!!

Tot gOuw!
xx

PS: ook is het gelukt om me aan te melden voor jullie blog, dus als het goed is ga ik vanaf heden jullie reisverhalen gewoon direct in mijn hotmail ontvangen,. joehoeee :D

vaders

Hoi lieverd nog bedankt voor je vaderdag bericht.

Kus pap